Skåne!!

Nu befinner jag mig i osby, på tåget. Har sovit hela resan, skönt. Dumma jag som försov mig i morse, vaknade 06.40 då jag skulle ta pendeln. Men som tur var så var inte nästa pendel för mycket försenad så jag kom tio min innan. Även ifall jag sovit nu så måste jag nog sova en stund innan jag åker till Vellinge eller vart det nu är vi ska vara ikväll. Det blir iallafall ost och vin för alla tjejerna, mycket trevligt.
Sen får vi se vad resten av helgen bjuder på, säkerligen sjukt roliga saker.
Nu har jag inget vettigt att skriva, bara att jag ska njuta som fan av att vara ledig.. vilket jag inte är mycket nu.

Kommentarer
Postat av: Nawal

Ja, njut på nu när du väl kan!

Ha så kul!!



Tror inte vi hinner ses mer innan jag flyttar vilket blir nästa vecka, men vi får hålla kontakten, lova??

2010-01-07 @ 13:20:32
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Mikaela

njut som fan!

ses när du kommer hem!

puss snygging

2010-01-09 @ 02:14:11
URL: http://mikaelaholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0