2 februari

Så här mycket verkar jag tycka om att skriva blogg. Nej ibland är det faktiskt riktigt skoj att få skriva av sig. Men nu har det varit så mycket så jag har inte hunnit. Men snart flyttar jag och Karin och då har vi sagt att det blir en ny start för oss, så då får vi se om bloggen hänger med där med.
Idag har jag iallafall varit och tränat med Linda, vi har lovat varandra att sätta igång nu på riktigt. Så det ska bli simning och kondition nu i typ två månader. Så det känns jättebra.

Igår blev det lite shopping, två tröjor och lite trosor. Sen även Maxosol som ska ge mig lite bättre pigment till sommaren.
Men nu ska jag mysa med mammsi lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0