Vinter?

Döda armar och axlar har jag nu. Body pump är sjukt bra träning men man mår ju dåligt över att tänka på vilket träningsvärk man kommer ha imorgon.
Åt iallafall hos min kära bror och hans familj, det blev god kyckling med ris. Efter det tog jag bussen till Huddinge C och fick gå till Huddingehallen, lagom kallt kan man ju säga. Hösten eller rättare sagt vintern har nog kommit hit. Mamma sa att det t.o.m kunde snöa här i natt så vi får väl se. Hade varit lite mysigt förutom att jag inte har någon vinterjacka eller skor.
Nu ska jag in och duscha sen blir det nog nattinatti för min del.


Elicias coola strumpor, trots att de bott i Sthlm nu ett antal år så sviker de iallafall inte Mff.
Så nu har det gått över till tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0