Tillbaka i Stockholm

Sitter just nu i Johanneshov, har precis ätit och jag är så sjukt trött. Flög till Sthlm i morse kl 10, efter bara fem timmars sömn. Klockan två var jag på anställningsintervju på donken vilket gick bra, kändes så iallafall.
Lördagen blev helt underbar. Var först hemma hos Tove där det var så sjukt skoj, vid två tiden så åkte jag, Max och Karin till Buddha. Det var skoj men kom nog lite för sent eftersom det stängde en timme senare. Jag följde sen med Daniel och hans vän in på Breeze, trevligt men inte så bra musik. Det var iallafall kul att träffa Daniel eftersom det var ett tag sen. Vid halv sex tiden så stack jag hem, där min lilla Karin låg och sov.
Igår sov jag ungefär hela dagen, men på kvällen så åkte jag och Karin hem till Max. Han bjöd på en sjukt god middag och det tackar man ju aldrig nej till. Efter det gick jag, K och mamma på bio och såg "Flickan som lekte med elden". Riktigt bra, men kan inte bestämma mig för om ettan eller denna var bäst. Sen blev det hemfärd och snabb packning och efter det drog vi till Max igen där Morgan också var. Stack in till stan och åt lite onyttigt, sedan sa vi hejdå till Max som ska åka till Canada i ett år, sjukt sorgligt även ifall jag ändå är här i Stockholm. Lite närmare hem till skillnad från Canada.

När jag gick och la mig innan för att vila lite så kände en sjukt stor hemlängtan även ifall jag precis kom hit. Hade riktigt skoj hela helgen och det kändes sorgligt att lämna alla igen, för de är ju mina bästa! Nu känns det lite bättre iallafall men vet att jag kommer sakna några få personer sjukt mycket. Men de får ju komma upp och hälsa på istället och jag kommer säkert ner igen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0