Stockholm

Hänger fortfarande här i stora staden och jag gillar det. Har varit duktig nu denna veckan som gått, sökt många jobb, skrivit in mig på arbetsförmedlingen och även levt livet, som man ska göra! I lördags var vi ute i Stockholm. Jag och Ellen startade här hemma, sen mötte vi upp Texas och Tommi. På vägen till något ute ställe vid Gamla stan så mötte vi också Em och Sara. Det var trevligt där inne men sen fick jag fnatt och skulle möta upp Olle, för det var hans födelsedag. Tog mig till Stureplan där de hängde och träffade på Marcus. Ellen och co kom sen också och vi gick in på Sturecompagniet.
Kvällen slutade som vanligt på donken.. Hade sjukt ont i fötterna så skorna åkte av men jag var zombie dagen efter. Kunde verkligen inte gå normalt på fötterna, haha. Men skoj var det, och nu längtar jag till på lördag!!
Seeee yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0