Sista september

Godmorgon.
Vaknar av ett myspys samtal från Emelie, vi skulle egentligen träffas i stan idag på dagen men hon fick tid för att jobba idag. Sjukt bra för hennes del men nu har jag inget att göra, alla jobbar och det är jättetråkigt. Väntar på ett samtal från donken ifall jag får jobbet eller inte. Jag hoppas verkligen jag får det för då har jag saker att göra.
Funderar just nu på att gå ut och springa eller att gå till Fitness och träna. Det blir iallafall lugn träning idag för min träningsvärk i armarna är inte nådig.

Annars vid tre tiden ska jag hämta tjejerna från dagis/förskolan. Sen ska jag titta på Smilla när hon dansar idag.
Nej nu får jag göra något.
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0