Myskväll, fast Ellenbellen sussar redan

Idag har jag typ inte gjort så mycket, kollat runt på internet efter jobb men det ser tomt ut på det fronten. Åkte iallafall till Huddinge för att hämta upp mina små favoriter Smilla och Elicia. Det blev plättar för hela slanten när vi kom hem och gott var det. Efter det, när Minna kom hem så drog jag tillbaka hem till Ellen.
Nu sitter vi och kollar på Mitt super-ex men Ellen sover typ eller säger att hon "blundar", haha. Vi båda två är sjukt trötta men vi laddar upp tills imorgon då får vi se vad lördagen har att bjuda på. Jag ska iallafall försöka sova så länge som möjligt så jag är pigg.
Jag har bestämt idag att jag ska stanna här på min födelsedag. Mina två kära vänner Karin och Stephani ska komma upp vilket ska bli super roligt. På min födelsedag kommer också Amanda upp igen så det blir en riktigt bra helg.
Ha en underbar kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0