Morgonpromenix

Nu har jag precis varit ute och gått med Love. Gick ungefär i 45 min, rask takt så det kändes skönt. Nu sitter jag och äter frukost, fil med müsli blev det.
Mamma och jag ska snart gå och handla. Vi ska hinna äta innan min moster och morbror kommer hit. De ska ge en liten present till mamma eftersom hon fyllt år.
Jag kommer behöva städa sen så att jag kan tvätta mina kläder tills jag ska åka på tisdag. Ska bli sjukt skoj att åka iväg och träffa Ellen. Trodde först inte att jag skulle hinna träffa Amanda men en stund gör jag och då blev jag ännu gladare. Hoppas verkligen på att jag ska få ett jobb i Stockholm, vill verkligen!!
Ha en mysig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0