Jobbcoach

Nu har jag precis ätit frukost, gottit! Är egentligen lite stressad, ska till jobbcoachen nu kl 10 men måste ju hinna med att skriva lite här för min kära kusse tycker att jag skriver för lite.. så det får blir ändring för hennes skull.
Ska iaf nu till stan, fixa lite med cv och sådant skojigt sen ska jag försöka gå lite i stan och se om jag hittar något. Jag behöver lite ansiktsgrejer så måste väl snart hitta det innan det blir för akut.
Ikväll åker jag hem till min käre bror och hans familj, sen blir det träning med Emelie.
Måste berätta sen om min läskiga dröm i natt, fy vad jag inte tycker om att sova själv. Fick gå vaken i typ en kvart bara för att jag inte skulle somna och komma in i drömmen igen. Kändes sjukt verkligt, men berättar sen! Byeee


Kusse och jag hos Tove


Kommentarer
Postat av: emma

fiiiiinaste bilden hihihi

2009-09-29 @ 12:30:31
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0