I looove it

Utgång igår, fy vad skoj jag hade. Var först hos Linda, sen skulle vi till Hipp men kön var enorm så jag och Karin gick till Barcelona, mindre skoj där så vi gick vidare till Gökboet. Jimmy, Phille, Niclas, Tim, Emil mfl var där och det var mycket trevligt. Tyvärr missade jag ett trappsteg(eller två) så Sofie flög i golvet ganska fort, haha! Men roligt var det. Sen efter det skulle vi till Inkonst men där var också en jäkla kö så jag försvann över till andra och gick in på Kb med Niclas och Tim. Mycket trevligt där inne.
Idag blir det fest igen, för vi ska fira TOVIS :D Jag hoppas på utgång sen igen, vill ju passa på nu när jag är hemma. Får väl berätta mer om detta imorgon. Ha en underbar kväll och hoppas ni får lika kul som jag ska ha det. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0