Freeze

Dålig uppdatering. Är just nu i Malmö och då händer det ju massvis med saker! Var i Skåre i onsdags med Karin, Jimmy, Philip, Morgan och Max. Vi lagade mat och drack lite god dricka. Självklart hade vi en superduper kväll som vi alltid har tillsammans. Igår var jag med mamma på IKEA för att handla hennes möbler som hon tjatat om i tusen år. Sen sökte jag även lite jobb på internet och vips så var det någon som ringde, så på måndag är det anställningsintervju för min del! På kvällen kom Karin hit, vi åt lite naturgodis och sen gick vi en promenad. Vi hälsade även på Elin.
Nu har jag ätit frukost och varit ute med Love. Det är en riktigt härlig höstdag idag. Idag hoppas jag på att kunna hinna träna och sola, sen ska jag ner till Vellinge för att bygga på naglarna och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, några tips?


Jordin Sparks - Freeze

Hold the pose
A perfect picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0