Framme om en halvtimme

Sitter på tåget just nu! Sov de tre första timmarna så det var riktigt skönt, nu har jag ätit en räkmacka och druckit varm choklad, mumma. Efter att jag kommit fram till Stockholm så ska jag ta gröna linjen mot Skarpnäck sen hoppar jag av efter Gullmarsplan men kommer inte ihåg vad stationen hette. Ellen och Amanda måste komma och möta mig för att min väska väger ton, plus att jag har med mig en vit väska med skor(man kan ju aldrig bestämma sig, sen vet jag ju inte hur länge jag stannar), sen har jag också min dator och handväska. Bara jag överlever tunnelbanan så är det okej.
Idag får vi se vad som hittas på, tror inte vi kommer göra så mycket. Imorgon ska iallafall jag och Ellen gå ut och lämna CV. Vet inte heller om det kommer finnas internet i lägenheten, annars skriver jag när jag är hos min bror.
PUSS


Sunds student 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0