090929

Nu mår jag riktigt bra! Har fått shoppa lite vilket alltid känns underbart. Det blev svarta jeansleggings från Gina, inpackning från Nivea, body scrub och nagellack från Kicks sen även två lila mössor till barnen från H&M.
Mötet med jobbcoachen Pernilla gick riktigt bra, hon var mycket positiv och härlig att prata med.
Nu har jag precis pratat med Emma i telefon, alltid lika trevligt men idag blev det lite skitsnack eller egentligen inte skitsnack utan bara sanning. Behöver ju inte skriva om vad här utan ska dra upp det med personen. Annars snackade vi lite om Anna Anka, helt otrolig tjej som jag tror många tycker. Tror jag dör varje gång jag hör henne prata, hennes åsikter är ju absolut inte som mina(kanske inte som många andras heller) och dialekten är ju bara nedtryckande för Skåne, haha!
Lunchade även med min bror innan, det blev sushi.. som vanligt? Men riktigt gott.
Nu ska jag snart sticka till Huddinge för att äta hos min bror och hans familj, sen blir det träning med Emelie. Vi ska köra body pump men ska springa lite innan!

Just det, jag skulle ju berätta om läskiga dröm. Haha eller min bror tyckte inte den var så läskig men om han hade drömt det själv så hade han nog tyckt det. Den handlade iallafall om spöken. Jag vaknar upp (tror jag men drömmer fortfarande) och det är spöken överallt. De drar i mig och jag känner att det är sjut obehagligt. Försöker leta efter min telefon för att ringa någon men hittar inte den så jag är fast här i lägenheten. Till slut fattar jag att jag drömmer och försöker vakna men kan inte vakna. Jag försöker komma ut från lägenheten men går inte och då till slut vaknar jag helt!  Efter det fick jag gå runt i lägenheten i en kvart för att kolla så här inte var någon och så att jag inte skulle somna och börja drömma samma dröm igen. Nu sitter ni säkert och skrattar men det var inte kul alltså, speciellt inte om man är helt själv :(
Någon som kan tyda drömmar kan ju försöka göra det på min så jag får reda på vad den betyder? Haha
Nej nu ska jag måla nytt nagellack sen kila. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0