Som jag hade dig förut.

Blev mys i stan med Amanda och Ellen idag, försökte göra något som inte kosta pengar men det gick ju mindre bra.
Kom hem sen till Huddinge och åt, sen drog jag och Minna till Stuvsta för att sola. Det var riktigt härligt och jag ska försöka göra det någon gång varje vecka, för man ser ju mycket fräschare ut trots att jag inte blir så brun. Imorgon blir det träning kl 12 med spinning, sen efter det kör jag B.A.R, ben mage och rumpa..
Har iallafall bokat resa ner till Malmö idag, för jag fick mitt schema för november. Jobbar inte så mycket men lite bättre tider iallafall. Synd bara att mamma ska upp till Stockholm den helgen jag ska ner men vi ses ju lite iallafall. Skönt att bo ensam också och att ta hand om sig själv.
Annars har jag precis kollat på Greys, som jag älskar!!
Nu blir det väl snart sängen, får väl se vad matchen blir
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0