SHOES

Dålig uppdatering i helgen. I fredags blev det att jobba till 04. Jobbade ju sen på lördagen också 11-17. Sen var jag ju ledig på lördagkväll så då passade jag på att gå ut. Gick ut med Ellen, träffade även Johnny och co. Sov halva söndagen, sen jobb 19-01. Idag har jag varit med barnen hela dagen och det har varit dunder mysigt. De var lite väl tysta i morse så jag sov lite för länge än vad jag skulle, sen blev allt kaos. De hade tydligen inte ätit frukost, inte jag heller och vi ville inte vara hemma längre så vi åt frukost på donken.. nyttigt och bra? Nej men snabbt.
Vi var idag på Andy's lekland sen köpte jag(och mamma) klänningar till barnen och sen köpte jag ett par skor. Men vet inte om jag ska lämna tillbaka, vad tycker ni?
Nu ska jag hem till Ellen och Amanda för att pigga upp Amanda. Imorgon blir det jobbcoach..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0