Lovis

Underbart väder idag! Solen sken och det var inte alls lika kallt som de andra dagar, hur skönt som helst. Jag och Emelie träffades vid Medborgarplatsen och gick till Waynes coffee. Åt en god bagel med laxröra, mumma. Sen efter det blev det en Chai latte. Träffade sedan Minna som också var sugen på att käka, så då gick vi någon annanstans och höll henne sällskap.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli halv sju så jag kan åka till donken.
Efter det blir det packning och städning, flyttar ju snart hem till min bror.
Hoppas på att jag ska få schema idag så jag kan boka resa till Malmö. Kommer iallafall ner om två veckor, men vet ej hur länge jag stannar, så det hoppas jag kunna bestämma idag.
Ha en underbar kväll.


Saknar min älskling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0