Jobba jobba joooobba

Igår var det jobb och idag är det också jobb. Arbetade med två sköna tjejer igår, så det var skoj. Det är Nawal och Mikaela. Även ifall tiden går fort på helgerna/nätterna så är det ändå skoj att arbeta med roligt folk.
När jag åkte hem så mötte jag en sjukt trevlig kille. Satt och snackade hela tiden när vi väntade på bussen på Gullmars. Ibland blir man så glad när det finns trevligt folk, som kan prata och inte bara behöver sitta bredvid helt tyst. Pratade även hela bussresan och det var riktigt skoj. Sen på vägen hem mellan Huddinge och Vistaberg så såg jag att många hade (antagligen) varit ute och gjort bus eller godis. För många bilar var inlindade i toalettpapper så det var lite roligt.

Har även fått ett samtal idag får en kvinna som vill att någon ska ta hand om hennes chihuahua hane. Så jag messade henne och idag ringde hon och verkade mycket intresserad. Så det hade varit riktigt roligt för mig eftersom jag älskar hundar som alla vet. Sen är det ju ett plus att han är så liten för då är det lättare att handskas med om man tänker på temperamentet.

Nej nu ska jag packa det sista, för jag hinner knappt packa imorgon eftersom jag fick en tid av Guven att arbeta 19-01. Så får packa en halvtimme nu sen in till donken.. Får se om vi möter på massa onyktra ungdomar, ANTAGLIGEN kan jag ju säga. Mikaela ska också arbeta idag, samma tid så det blir trevligt.

Ha en underbar och skojig sista kväll i oktober..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

:D

2009-11-03 @ 14:26:22
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0