Jobb

De ringde från Donken igår så fick komma in lite tidigare. Riktigt mycket att göra igår, men alltid lika skoj. Kände mig extra duktig för jag fick hjälpa den andra nya tjejen, så kändes bra att jag lärt mig mycket. Men jag hoppas det gick bra för henne, vet att kunder kan vara lite elaka ibland.
Jag stannade lite längre för att det var så mycket folk efter fyra. Det roliga är att när jag ska stänga kassan så kommer Kicken och Magdalena Graaf. Då säger jag "Jag har stängt kassan här", de bara "Nej snälla, bara för oss", jag bara "Okejdå". Haha kändes lite kul. Men så snygg Magdalena Graaf är. De ville ha fyllekäk och allt skulle vara med extra mycket fett, haha. Det var riktigt skoj när Kicken sa det.
Efter det så fick jag sluta. Jag serverade även Thomas Järvheden, coolt!
Fick gå runt lite på Fridhemsplan igår för att bussen gick inte och jag skulle ta tunnelbana till T-centralen sen pendeln till Huddinge. När jag sitter på blåa linjen mot Kungsträdgården så ropar de ut att den enbart går till Rådhuset så det var snabbt av för att gå till gröna linjen. När jag väl är på T-centralen så har jag två min på mig att gå till pendeln så fick springa snabbt som in i. Precis när jag kommer upp på plattformen så stängs dörrarna. Normalt hade personen som körde tåget inte brytt sig utan kört iväg, men riktigt snäll var hon och öpppnade dörrarna igen. Så jag var hemma ungefär kvart i sex och det värsta är att jag är riktigt pigg då. Men nej då ska man sova, så nu har jag sovit halva dagen och det är lite tråkigt men vad ska man göra.
Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli sju så jag kan kolla Gossip Girl.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0