Ibland är det underbart att tänka tillbaka!

Inget roligt på tv, jättetråkigt men har iallafall pratat med favvis Niclas.
Kollade sen igenom gamla foto på pixbox, som jag la upp under 2007 tror jag det var. Gud vad jag saknar gamla tider, allt var så roligt. Kommer säkert tänka som om denna tiden också men det är inte samma sak för då bodde man i Vellinge och hängde alltid där. Många man även kommit ifrån, vilket är tråkigt men man växer väl ifrån varandra efter ett tag.
Jag och Niclas kommer nog inte göra det, hoppas verkligen. Har umgåtts sen vi gick i sexan tror jag det var. Hade en liten break ett tag men hittade tillbaka till varandra. Klart vi har ofta våra fighter men blir alltid sams dagen efter. Snackade lite precis om att han skulle komma upp och hälsa på eftersom han bara varit här en gång så vi får väl hoppas att vi snackar vidare om saken för det hade varit så roligt!! Annars kommer jag ju ner den 23 - 25 oktober, men det blir så kort tid så man hinner inte träffa alla som man vill träffa. Hoppas att folk vill komma upp sen när man väl fixat lägenhet.
Får se om jag lägger upp bilderna på Facebook, roligt om alla andra också får se fotona!!
Nu blir det snart sängen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0