I miss you

Är sjuk idag och det är jobbigt. Har ont i kroppen, knappt någon röst och ont i halsen. Jobbade ju till 6 i morse och det gick jättebra. Jag trivs grymt bra men skulle bara vilja ha fler och bättre tider. Jobbar nästa gång på fredag natt 00-04 sen så fick jag bytat tid på lördagen så börjar 11 i Nacka till 17. Känns lite jobbigt eftersom det är knappt någon sömn men så länge jag är frisk så ska det lösa sig. Sen jobbar jag 19-01 på söndag så kanske kan partaja på lördag, får se hur jag mår.
Skulle mest av allt vilja ha min älskling här så jag kan få mysa med honom, min lilla bebis. Men det är inte långt kvar tills jag kommer hem igen och kan träffa honom. Men sen är det värsta att åka ifrån honom igen.
Nu ska jag snart sova igen, om jag kan. Sov ju till 18 idag eftersom jag jobbade länge, man blir ju helt död. Men det blir bättre sen.
Godnatt


I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0