GODMORGON GODMORGON

Det är väl inte riktigt helt okej idag men man mår som man förtjänar. Mycket trevlig kväll igår, det blev utgång tillsammans med Johnny och hans vänner. Gick till Laroy, lite roligt när man stod där så några tjejer kollade lite snett för jag var ju inte SÅ fin klädd som de var. Men sen kom Johnny (som redan var inne) så då fick jag gå före alla i kön. Ibland lyckas man så bra, vilket jag tycker är underbart. Så tjejerna blev nog lite chockade.
Sen var det ett långt samtal med D som idag ska avslutas tycker jag. Antar att han inte mår helt okej eftersom han skulle jobba fem timmar senare. Men jag saknar honom iallafall!!
Nu ska jag till Farsta för att möta upp Minna och co, ska väl bli lite shopping men jag är lite seg.
Skriver senare kanske. PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0