Ellos

Nu ska jag snart nanna. Sover alldeles för länge om dagarna, ställer ju om tiden helt. Har beställt kläder från Ellos idag.. Bara lite grann mamma(om du nu läser detta). Hittade en sjukt fin röd nyårsklänning, den kommer du älska mamma. Även en snygg kappa för 350 kr, halva priset. Fick ju även 200 kr i rabatt av Ellos på min födelsedag så ska även få ett smink kit av dem.
Nu längtar jag jättemycket till Malmö, alla har varit extra kärleksfulla mot mig nu den senaste tiden hemifrån. De har väl förstått att de inte kan leva utan mig, haha nej skoja men iallafall att de saknar mig. Jag saknar er med!
Amy var på djursjukhuset idag, inte kul. Hon kräks jätteofta och har alltid gjort men nu såg det mer rött ut så mamma blev rädd för att det skulle vara något så vi får väl se. Men hade velat ha Amy här nu så jag kan krama henne.
Annars har det inte hänt så mycket, ska ju jobba imorgon 21-06. Även lämna barnen kl 8 men jag går och nanna efter det igen, haha.
Godnatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: emma

jaaaaa jag längtar tills du kommer:D:D:Dwiiiwiiii<3<3

2009-10-20 @ 12:28:33
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0