Tomorrow I'll miss you

Varför ska man köra detta "spelet"? Vill man höra av sig så ska man göra det, annars ångrar man kanske sig sen vilket fall som helst. Alla kör det här, men jag orkar inte göra det längre, även ifall det är det man behöver för att kunna fortsätta.
Men jag tycker det är onödigt, för man blir bara mer osäker under tiden. Egentligen ska man bara direkt säga att såhär ligger det till, detta vill jag och jag fungerar så här. Men det kommer väl aldrig kunna vara så enkelt.


Nu ska jag in till Söder och träffa Emelie, vi tänkte ta något och käka. Vi kommer väl även sitta och prata massa skit som vanligt, men det tycker vi om så varför inte.
På torsdag ska jag vara lyckligast!!


Kommentarer
Postat av: emma

det gör du rätt i fiie. kommer bli skit bra. ring ikväll efter jobb:)<3

2009-10-06 @ 12:02:31
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0