Better luck next time

Är just nu "hemma" i Johanneshov, egentligen inte mitt hem men tillfälligt tills på torsdag.
Har precis kollat på Hollywoodfruar, vilket alltid är lika roligt. De är ju lite halvt blåsta men vad ska man göra, roligt program iallafall. Idag blev det chokladbollar med Smilla och hennes vän Victor. Sen blev det en god grönsaksgryta.
Imorgon blir det ju min första jobbdag, eller kommer nog inte att jobba utan mer gå igenom olika saker. Börjar inte förän kl 19.00 så har jag lite tid innan att hitta på saker. Ska träna kl 12 med E ifall hon hinner, annars kör jag passet själv. Då blir det Core. Sen ska jag hem till Nicho och co för att träffa Minnas syster Hanna, hennes pojkvän och deras lilla bebis Isabella.
Annars blir det bara myspys på kvällen. Nu ska jag se om det är något skojigt på tv.
Har förresten kollat på lite lägenheter, både köpes, hyres och andra hand. Hittade ett "rum" i en stor villa med egen ingång i Nacka. Än så länge bor där ingen i de andra två rummen så vi får se om han hör av sig. Annars kanske man kan dra ihop två till som man känner så kan alla bo där. Hör av er om ni är sugna, för det hade ju varit perfekt istället för att bo med någon man inte känner.
Ha det perfekt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0