AVIS

Är riktigt avis på de som ska till Slagt och kolla Guetta.. Hade också velat vara i Malmö och festa ikväll men vissa ska vara duktiga och jobba, som vanligt. Men det ska bli roligt. Det enda som är jobbigt är att jag kommer få sova i fyra timmar och sen till Nacka för att jobba där, men man får ju tänka på pengarna. Sov hos Ellen och Amanda i natt, mysigt=) Gick upp vid halv tolv och åt frulle med Manda för Ellen jobbade ju. Sen åkte vi in till stan och sen till Ellens café. Har även kollat på två Gossip girl avsnitt, I love it.
Får se om det blir utgång för mig imorgon, ska iallafall packa med lite saker ifall jag skulle vara pigg på det. För jag ska sova hos A och E i natt igen så jag kan få sova lite längre än om jag sovit i Huddinge. Sen åker jag hit igen efter att jag jobbat klart och då hoppas jag på att de gör mig taggad.
Annars har det väl inte hänt så mycket, har sökt lite mer jobb men vi får se hur det blir med det. Vill ju egentligen ha heltid så att det blir lite mer pengar.
Aja vi får väl se vad Mcdonalds bjuder på i natt, man vet ju aldrig vad för människor som kommer in men jag hoppas på trevligt folk.
Och alla ni som ska till Guetta, skrik lite för mig med.
PUSSHAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0