A drop in the ocean

Vaknade lite tidigare än vad jag trodde jag skulle göra. När jag kom ner till köket så såg jag att kl var tolv men senare kom jag på att den är en timme framåt. Så det var ännu mer otippat att jag skulle gå upp halv elva.
Har precis lagt in en tvätt till, tvättade svart innan och sen handtvättade jag min klänning. Måste ju ha lite rena kläder nu när jag ska ner till Malmö och hälsa på. Jobbade ju i natt mellan 21-03, eller jag fick sluta tidigare men det var inte så positivt för min del. Har ju absolut ingen koll på hur nattbussarna går och när de går. Såg att 94an mot Gullmarsplan gick 02.57 så den tog jag, skulle egentligen tagit den 03.27 om jag slutat kl 03.00. Kom till slut till Gullmars och där ser jag att bussen inte går förän 03.56 och då var kl 03.15. Så nej jag bestämde mig för att ta en taxi, för inte tänkte jag stå där och vänta. Taxichauffören var grymt snäll så han stoppade taxametern på 200. Så jag kom hem en timme tidigare vilket var underbart skönt.
Jobbar i natt också, men då mellan 23-04. Får se om det kommer vara mycket att göra, antagligen för det var det igår. Lite roligt för det blev slagsmål på donken och då var det en tjej som slog en kille, pga massa tjaffs. Hon hade lagt i en femma till toaletten men toaletten öppnades inte. Så då gick hon och klagade och hennes vän var grymt otrevlig mot Nico, han skrek massa skit. Så då blev andra upprörda för att han var så otrevlig mot Nico och då blev tjejen grymt lack på en kille så hon smällde till honom lite. Haha, undrar om hon har lite ångest idag för hon var en aning full.
Nej nu ska jag inte skriva mer så det blir tråkigt.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: taaackk kussi. svårt som fan, men ska nog låta den växa ut ett tag nu iaf:) hihi.

2009-10-29 @ 20:24:22
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0