3 dagar kvar

Kära Ellen ringde precis och väckte mig, så nu blev jag pigg. Kände att jag var tvungen att skriva här lite eftersom jag varken skrev i lördags eller söndags.
I Lördags så åkte vi till någon som kallades för Knappen, världens lägenhet.. Sjukt cool. Det var jag, Emelie och Sören som åkte dit och alla andra som var där var riktigt trevliga. Hade Dr Phil snack med en kille som hette Andreas(tror jag, många namn hela tiden).
Efter det så drog vi till Victoria på Kungsträdgården där Johnny och co var. Inte så jätte bra drag där men det var rätt skoj. Men åkte hem lite tidigare, kände att jag inte var på toppen humör. Orkade inte vänta på t centralen så fick åka till Gullmars och ta taxi därifrån, inte så långt så det var ju bra.
Igår sov jag ungefär hela dagen, var sjukt deppig och seg. Åkte till bror och co för att äta tacos, vilket var underbart gott men drog hem igen efter en och en halv timme.
Kollade på Bourne på tv, riktigt bra film.. Antagligen har man väl missat ettan och tvåan i helgen, synd.. Matt Damon är ju så mmm i dessa filmerna.
Nu får jag väl gå och handla mig lite frulle, sen åker jag och hämtar barnen i Huddinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0