Whatcha say

Dålig uppdatering, I know. Jag har haft en höjdarvecka och jag orkar inte berätta om den, så ni får vara nyfikna (eller något). Jag har iaf idag varit på anställningsintervju och fått deltidsjobb på Ica Kvantum, grattis till mig. Gick hur snabbt som helst och det tackar jag personalansvarige Hanna för. Synd bara att det inte blev heltid, men hon lovade att försöka fixa så mycket tider till mig som möjligt senare. Nu är det jobbiga bara att säga till donken. Tur bara att jag fick reda på det innan det nya schemat var klart. Så får ringa Guven imorgon och berätta, men lite halvt nervöst kan jag ju säga eller egentligen riktigt sjukt mycket nervöst. Men det går säkert bra, eller vad tycker ni?
Imorgon ska jag lämna och hämta barnen, får se vad jag gör under dagen.
Men gud jag är så glad, ska antagligen flytta!! Eller jag ska flytta men ska bara få det helt klart..
Äsch nu känns det här lite flummigt, men jag gillar det.

Men om jag flyttar så betyder det att min älskling får komma upp. Kan man bli lyckligare? Jo självklart när han väl är här med mig så är jag lyckligast.


Jag och min finaste ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0