Tjolahopptjolahejsansaa hej tommy.. ska vi ut och bada?



Jobbat för fullt och mina fötter säga nej till att röra på sig. Har iaf tjänat bra med pengar, wie!
Denna veckan är supderduperbra. Imorgon är det personalfest och jag ska först till Mikaela och dricka lite. Sen på tisdag ska jag bara slappa och packa lite. Sen på onsdagen så är det först jobb på Ica, sen kl 21.00 flyger jag till kära Malmoe, men stannar dock bara till lördagmorgon. Tyvärr mina älsklingar ;). Men det bästa av allt är att jag inte behöver gråta när jag lämnar Malmö för jag får med mig den bästa av de bästaste.. MIN LOVE!!! Äntligen ska han få flytta upp till mig och bo med mig.
Hoppas på att få träffa så många som möjligt.
Nu har jag egentligen inte skrivit något vettigt.
Eller jo, på väg till jobb i morse så när jag gick av vid Gärdet så ser jag en tjej, kanske tolv år gammal, som går tillsammans med sina föräldrar eller rättare sagt de håller om henne för att hon är så sjukt full. Stora systern gick bredvid, spik nykter.. Men usch vad det kändes hemskt. Vet att mamma någon gång fått ta hand om mig men att verkligen se en sådan ung tjej var hemskt. Och kl var 06.35, då undrar jag lite var hon varit tills dess.

Ungefär så har min stora dag sätt ut.
Hoppas på att min kära Karin ger mig rejält med massage när jag kommer hem ;)

Förresten.. Köp EMD's nya julskiva.. finns enbart på ica.. ger pengar till childhood.. JA GUD VAD JAG HÖR DENNA VARJE DAG VARJE MINUT. Se till att köp den så de blir tysta.

Nu ska jag mysa med min bror framför tvn, han ska se någon knäpp serie.. haha
Nej jag vet, inget roligt inlägg men ibland är det kul att läsa lite flummflumm också, tror Karin ler lite nu iaf ;)
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0