Stockholm

Nu har jag varit i Malmö i typ två hela dagar. Tåget går 11.14 och denna gången är jag faktiskt glad över att åka upp igen, antagligen för att Love ska med. Sen flyttar jag ju på tisdag så nu kommer december vara så bra!
Jag har för mycket packning iaf men Amanda kommer och möter mig som tur är.
Igår blev det idol tittande med Caroline och Louise. Mariette åkte ut som jag ville, men de är ju grymma allihopa men någon måste ju gå tyvärr. Erik ska iallafall vinna sen Tove tvåa. Hade varit skoj att se finalen i Stockholm, får se om jag kan få tag i någon biljett och någon som vill gå med mig, haha!
Nej nu måste jag snabba mig, taxin kommer om en halvtimme.
See you later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0