Sista november, tiden går fort!?!

Nu är det dags för jobb igen, 19-01 på donken. Jobbade ju i lördagsnatt och kom hem till en lagom full Amanda, haha! Men mysigt att få komma hem till Love. Söta Nawal körde mig hem, så himla snällt och det var så skönt.
Igår blev det mysdag med Amanda.. Pizza, chips, cola och Troja. Kunde inte bli mycket bättre.
Idag har vi sovit för länge.. Åkte sen in till stan för att köpa kuddar till mitt nya boende och då köpte jag även lite hundgodis till Love.
Nu måste jag kila till jobb. Hörs!
Imorgon flyttar jag till Årstaberg till Dennis, yees :D

Kommentarer
Postat av: Nawal

Måste komma och inviga dig i din nya lägenhet då :)

2009-12-02 @ 08:52:23
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0