Pig flu

Att vara sjuk är faktiskt en bra anledning till varför man inte bloggat.
Första dagen på Ica i måndags och allt kändes toppen. Alla var hur trevliga som helst speciellt i min grupp!
Tråkigt nog så kände jag mig redan kass första dagen, alltså hälsan. Andra dagen och då väl invigning. Hade fixat allt så jag bytt tid med Fredrica på donken så jag kunde få vara med på invigningen men nej, sitter på bussen.. fem min kvar och jag mår verkligen jättedåligt. Klockan var ändå typ halv två så jag borde mått bättre eftersom jag varit uppe några timmar och även krängt alvedon. Jag ringde Hanna på jobb och sa att jag mådde jättedåligt. Då tyckte hon det var bättre att jag blev frisk så jag åkte hem igen. Försökte ringa vårdcentralen men de tog inte emot några telefonsamtal, ganska kasst eftersom många ringer antagligen nu istället pga svininfluensan. Så jag jävlades lite och gick dit. "Hej, jag mår jättedåligt och vill ha ett läkarintyg", "Okej vad tror du att du har?", "Kanske svininfluensan, fast jag har inte så hög feber", "Då vill vi inte ha dig här, man behöver inte ha hög feber för att ha svininfluensa och läkarintyg får du fixa genom din egen läkare", "Hmm okej, hejdå!!" Så ja, det var trevligt att bli utslängd från vårdcentralen också.
Men usch vad trött jag varit dessa dagarna, bara sovit hela tiden. Känns som jag aldrig kommer till toppen igen.

Det är iallafall 100 % säkert på att jag flyttar nu, så flyttar den 1 dec och jag längtar.
Måste bara fixa resa ner till Malmö så jag kan hämta min Lovieboy och massa grejer till lägenheten. Jag är så lycklig, så om en vecka är jag i Malmö igen gott folk. Tyvärr bara i tre dagar, men bättre än ingenting alls.
Jag har iallafall redan planerat ett möte med min käre Louisefis och vi ska till IKEA.
Nu får jag väl sova igen eller nått. Godnatt och hej.


Kommentarer
Postat av: Nawal

Slutet gott allting gott. Krya på dig nu, så ses vi när jag kommer tillbaka.

2009-11-19 @ 19:35:30
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: emma

jag vill också ha en dag med dig. vilken datum kommer du?<3

2009-11-19 @ 20:19:19
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0