Paradise

Har ju missat de tre första avsnitten av Paradise Hotel. Men har precis sett klart alla tre på tv6 play.
Jag tycker absolut inte om Karolin och Franscesca, de kan sticka och brinna. För de mobbas, är avundsjuka och har konstiga åsikter. De tycker att Catja är för mycket med killarna. Man förstår ju varför, för det första så snackar K och F skit, F suger på att köra något "spel" för hon vill inte att Stefan ska ut och det bölar hon över. Hon frågar Andreas om det verkligen inte finns någon annan som han kan kasta ut, snälla!
Tyvärr är ju danska Paradise Hotel mycket bättre, de är roligare, kör mer taktik, roligt festande och mer tjaffs. Medans svenskar är tråkiga, snackar skit, bölar.. Visst nu är det i början, så det blir säkert bättre. Men gud vad jag saknar Paradise (danska) från i somras, det var så bra.
Den som är lätt coolast i Paradise Hotel nu är ju Jackie. Jag tror hon verkar vara jäkligt dum men innerst inne är hon nog smart. Vi får se hur hon väljer. Annars är ju Greta också rätt cool, mest för att hon kommer från Lund och att hon bara är sig själv. Sen hatar jag allt snack om att folk inte förstår hur Jackie kan ha sex i tv blablabla. Anledningen till att många kollar på det är ju på grund av att sådana saker händer. Man kollar inte på Paradise, Big Brother och andra program för att det ska vara ordentligt och trevligt, utan för att sjuka saker kan hända.

Nej nu säger jag godnatt.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: den är ifrån topshop:)

2009-11-19 @ 22:52:41
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0