2 nov

Mindre än fyra timmar kvar tills jag är på tåget mot Malmö.
Hade velat hinna åka upp till pappa också och hälsa på, men det får bli en (hel)helg längre fram i tiden.
Pratade även med farmor idag och tackade för pengarna. Har inte träffat henne sedan studenten och innan de har jag inte träffat på henne på hur länge som helst så det kändes lite konstigt att prata med henne. Men trevligt!

Försov mig lite i morse eftersom jag jobbade till ett i natt. Jäkla massa skrikande från aik fansen, förstår ju varför men man behöver inte överdriva. Såg hur många som helst så var hur fulla som helst och en person låg och spydde utanför Mcdonalds, inte så fräscht speciellt inte om man är 40+. Men det var inte det jag skulle berätta utan jag då snabbar mig jättemycket i morse för jag har ungefär en halvtimme på mig. Går ner till pendeln med min tjocka resväska m.m. Svettigt värre. När jag väl är vid pendeln så ringer Mcdonalds. Ska ju jobba kl 11 så var stressad för jag skulle låsa in väskan på centralen, så hoppades på att de inte skulle be mig komma in tidigare. Men då säger tjejen som jag pratar med att jag kan vara ledig om jag vill, okej? Så hon menar att jag snabbar mig hela morgonen och hon ringer en timme innan, då när jag är på väg, och säger att jag kan vara ledig. Att jag hade kunnat sova i morse och ta det lugnt men nej. Eftersom jag redan var på väg så bestämde jag mig att åka till Amanda och Ellen. Så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.
Tycker iallafall att donken kunde sagt detta igår eller att ringa tidigare.

Är mycket trött nu men ska försöka att inte sova innan resan, för då kan jag sova på tåget sen.
Längtar så mycket efter Love. Han ska följa med mamma och hämta mig, kanske Karin också. Så mysigt!!

Kanske blir dålig uppdatering i veckan,
Hejsvej!!

Grattis Daniel =)

Kommentarer
Postat av: Nawal

Ja du gumma, det är bara att väja sig! det är så det är ofta, oftast vill de att man ska jobba över, eller börja tidigare. Men ibland om man vill va ledig och lämpligt att de ringer en timme innan lixom, bra tajming va ;) nooot, men men. haha.



Men som sagt ha de kul där nere.

2009-11-03 @ 22:18:11
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0