Veterinären

Nu har jag äntligen städat klart, iallafall plockat undan det som ska bort för det var väldigt mycket saker framme. Nu ska jag snart åka och hämta mamma för vi ska till veterinären med hundarna för de måste vaccineras. Hoppas på myskväll med Elin idag och även en löprunda.
Här kommer lite bilder från min och Elins lilla roadtrip i helgen, var i hennes sommarstuga och myste! 






Det blev lite blandat med påhitt, körde till stenbrottet med moppen(fyrhjuling). Vi körde även ner till sjön och myste. Under dagen var det lite tävlingar, jag och Elin kom fyra, inte sist iallafall. På hemvägen körde vi inom Höör och sa hej till Elins mamma och Pelle som campade.

Kommentarer
Postat av: sarah

Var är stugan ngnstans? Ser DÖ mysigt ut!

2009-07-29 @ 10:21:55
Postat av: Sofie Auinger

Utanför Kristianstad. Riktigt mysigt!

2009-07-29 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0