Myskväll

Nu har jag precis kommit hem från en myskväll med Elin. Åkte till Ribban för att kolla lite på solnedgången och snacka skit. Sen körde vi lite rundor för att vi inte hade något annat att göra men härligt var det. Nu har man fått prata av sig lite och det känns alltid skönt.
Ska ringa till jobbet imorgon och höra ifall de behöver mig eller inte, antagligen gör de inte det för det knappt finns något att skriva in. För er som inte vet så jobbar jag just nu lite extra på Vårdcentralen, där min moster jobbar. Känner verkligen för att få en liten ledig dag imorgon, så man kan fixa lite annat.
Men nu blir det boken (Såld) och sängen. Godnatt


Elin, hemma hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0