Ja då är frågan, hur mår man idag?

Faktiskt så är jag pigg, kunde absolut inte somna om och det var väldigt störigt. Sen är väl inte kroppen och huvudet på topp men det blir bättre senare.
Kvällen började hemma hos mig. Lyssnade på massa gamla låtar från 90-talet. Vi satte även igång Eurovision från 2000. När Mia får höra första låten så springer hon in från balkongen och vi startar vårt uppträde. Haha, jag och Mia kunde ungefär alla låtarna på hela skivan, vilket ändå var rätt sjukt eftersom man lyssnade på den när man var 11. Men kul var det. Sen efter det så drog vi till Babel, första gången jag var där och jag gillade stället skarpt. Men vid två började jag och Karin bli lite småtrötta så vi drog hem. Men först blev det stopp för lite nattamat. Riktigt gott.
Nu när jag vaknade så har jag märkt att jag knappt kan gå på min vänstra fot. Anledningen till det är att jag har ett pytte litet sår. Förstår inte riktigt hur det kan få min fot till att göra så ont.
Senare idag ska jag försöka träffa Sarah innan hon lämnar Sverige.
Men först ska jag bli trött och sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0