Godnatt

Idag har jag bara tagit det lugnt. Efter att ha sovit någon timme så blev det till slut stor städning. Så nu ser här fint ut hemma. Sen kom en vän hem till mig en stund och sen cyklade jag till Elin. Man har ju inte cyklat på ett tag och fy vad jobbigt det var. Elin följde iallafall med mig till båten, där jag åt thai mat, sjukt gott!! Elins ragg var också där och då blev det ju självklart ett plus i kanten. Sen åkte vi hem till mig och nu har vi precis kollat klart på "The Hangover". Det är nog den sjukaste filmen någonsin, man slutar ju aldrig att skratta. Karin ligger nu och sover i min mammas säng, så söt så. Nu blir det nog sängdags för mig och Elin också. Så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0