Somehow i cant forget you


Jag och Love på julafton

Nu är julen över och oj vad fort det gick. Mamma kom upp i tisdags och då åkte jag till min käre bror. Jobbade den 23 och juldagen, var lite segt men det funkade. På julafton blev det både pulkaåkning, wii spelande, god mat, perfekta julklappar och massa mys.

Igår åkte mamma hem och jag gick ut med Mickan, hennes pojkvän och två kompisar till henne. Mickan och David(pojkvännen) drog till ett ställe och jag, Stefan och Krille drog in till stan. Vi gick nog runt i en timme för att hitta ett ställe som passade oss. Men kul var det.

Nu ska jag snart åka och jobba. Var innan i Årsta, där jag solade, handlade och åt sushi. Mumma.

Kommentarer
Postat av: emma

miss you<3

2009-12-30 @ 16:36:46
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0