Snömys

Idag var jag ledig, skönt! Åkte till donken vid 14, för att träffa Nawal då hon slutade. Vi åkte in till stan och fikade. Satt där nog en timme, men hur mysigt som helst. Innan det så gick vi till BR och jag köpte leksaker till barnen i julklapp. Träffade även Nawals två kompisar.
Sen vid 18 så kände jag att jag blev lite seg i kroppen och då var det dags att åka hem till Lovi.
Jag och Dennis fick fnatt och gick för att handla gran, men de stängde precis när vi kom dit så vi får göra det på torsdag istället. Dennis hittade iallafall några julkulor på ica, sen har vi lite glitter hemma så vi ska nog få julstämning. Nu när det snöat hela dagen också så kan det ju inte bli bättre. Det kanske är 15-20 cm eller nått. Love kan nästan gömma sig.
Nu blir det nattinatti, ska ta vaccinsprutan imorgon på jobb. Lite nervöst kan jag ju säga.
Förresten var Daniel da silva och handlade hos mig på donken igår. Man är fortfarande chockad över att se kändisar så hela tiden, haha.



Love i morse, när det bara hade snöat lite.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat hoppas snön ligger kvar till den 22 när Amy och jag kommmer så vi kan leka med hundarna i snön. Kramis

2009-12-16 @ 19:16:25
URL: http://www.ingridsdogwalking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0