Så länge vi båda andas

Nu har jag läst ut twilight trean, så jäkla bra. Tog mig en och en halv vecka! Kan verkligen tipsa om den boken, ni kommer vara fast. Kom ihåg när jag läste baksidan första gången så stod det "Beroendeframkallande", yeah right tänkte jag men rätt hade hon verkligen som skrev det.
Nu ska jag bara hitta fyran och sen ska jag köpa twilight boken ur Edwards perspektiv, men den kommer inte förän om jättelänge, så jag får inte läsa fyran så fort. Sen vill jag att det ska komma fler, eller typ hundra böcker till. Hon skriver så bra och allting är så sjukt bra. Aja, förälskad som ni hör?
Förresten så såg jag min svenska Robert Pattinson i måndags, så snygg! Som jag sagt till Karin så har jag nu två att välja mellan iaf istället för en. haha! Nej men hans ögon, ja tyvärr bor man i en större stad nu än innan så lär vara svårt att hitta honom igen. Men jag ska och då ska jag se om jag drömde ;).
Inatt mådde jag inte alls bra så jag fick sjukanmäla mig i morse. Tråkigt jag som ändå gått och lagt mig i tid och allt men nej. Så jag har stannat hemma med Love, passade på att tvätta också.

Elin ringde mig innan och överraskade mig och sa att hon var påväg till Sthlm, fast hon åker hem imorgon igen men vi ska ändå hinna träffas har vi sagt :)
Nu kollar jag oskyldigt dömd.

Godnatt söta ni!

Var förresten på IKEA igår och då handlade jag stekpanna, kastruller, ljus, handduk till Love, bestick, glas, glitter till vår gran som vi ska köpa och lite annat. Skulle handla julkulor också och hade hittat jättefina, men tror ni inte att dumma jag glömmer dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0