Remedy

Dålig uppdatering, jag vet! Nu har det iallafall snöat två gånger här i Stockholm. Det hann försvinna natten till söndagen men idag är det ny snö igen och det gillar jag verkligen. Sen älskar Love det.
Igår jobbade jag på donken, 18-23.. Fick gå tidigare skulle egentligen jobbat till 01 så det var skönt. Men idag ska jag in två timmar tidigare så jobbar 17-02, kan bli lite segt för fötterna men skönt att man får en timmes rast.

Nu två dagar i rad har jag varit på syhumör. Önskade att jag hade min älskade symaskin här uppe och min fina provdocka som jag fick av mina vänner i studentpresent. Men det tar väl ett tag innan jag får upp det här.
Nu vill jag bara ha min lön så jag kan ha koll på hur mycket pengar jag får!! Vet inte om den kommer denna månaden eller nästa. Jag får väl ringa och höra!

Nej nu ska jag och Love ut och leka i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0