Meet me halfway

Igår jobbade jag på ica. Tog vaccinet kl 10 när jag kom dit och under dagen var allting rätt lugnt. Men sen när jag skulle ta mig hem vid 19.30 så började jag må dåligt. Kände hur frossan kom och att jag tyckte synd om mig själv(som jag alltid gör när jag är sjuk, haha). Så jag förtjänade lite bk mat tyckte jag. När jag väl kom hem och hade käkat maten så låg jag typ bara i soffan hela kvällen. Kollade på The perfect man med Hillary Duff, så det fick mig att må lite bättre.
Sen somnade jag tydligen för jag vaknade när Dennis kom hem på natten(Love skällde ju). Men då hade jag för ont för att röra mig. Kändes verkligen som en influensa.

Vaknade kl 15 idag, ganska knäppt och jobbigt för jag tyckte synd om Love. Gick ut med honom snabbt och det har ju förresten inte slutat snöa heller så Love kan ju knappt gå i snön, haha. Det ser lite roligt ut menmen.
Nu har jag käkat riskakor till frukost och jag vill åka till Ikea. Men vet inte om jag orkar, antagligen kommer jag göra det ändå. Så skriver sen och säger vad jag köpt för roligt.

Förresten så köpte Dennis gran till oss igår, fick ett sms där han skrev "Jag köpte en silvergran, den bästa han hade på torget!!" Haha, lite gulligt. Det är iallafall tur att han inte är sån tråkis.


Kommentarer
Postat av: Nawal

Snygging! Så du tog sprutan ändå, de nog bra det :)

2009-12-17 @ 20:28:43
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0