2009


Kräftskivan på stortorget 2009 med Emma.

Ja nu är det inte många timmar kvar på det kära året 2009.
Kan ju säga att det har varit ett sjukt bra år, speciellt sommaren tillsammans med Karin, Louise och Elin. Det rätta ordet för oss fyra tillsammans är OSLAGBART. Tror de andra tre instämmer där också.
Sen vad har mer hänt i år... Studenten, underbart!! Var även på Costa tillsammans med Apelrydarna, flytt till Sthlm och nu orkar jag inte rabbla upp mer för då måste jag fortsätta med alla små saker.
Jag hoppas iallafall att år 2010 också ska bli bra, kanske ännu bättre. Jag kommer iallafall inleda året med att åka ner till mitt kära Malmö. Ska bara boka resa också.. men kommer antaglien 6 eller 7..
Nu sitter jag här och har precis ätit min förrätt, som vissa vet så ska jag ju jobba i natt så försöker att inte se detta som nyårsafton. Nawal har iallafall lovat att komma tidigare till jobb så vi kan fira nyår tillsammans! Så är inte helt ensam, även ifall det känns lite konstigt nu när Dennis gör sig värsta i ordning och jag sitter här i mjukis. Men som jag sagt till folket, JAG TJÄNAR..NI SLÖSAR!! Det känns iallafall bra.
Nu önskar jag alla ett forsatt gott slut och ett gott nytt år.
Tänker på er mina kära vänner och min kära familj. Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Nawal

Jaa idag ska vi tjäna massor, ska bli kul att jobba med dig min söta <3

2009-12-31 @ 20:59:08
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi älskar dig också!!!

2010-01-02 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0